پکیج اینفوگرافیک در موضوعات مختلف

Infographic package on various topics
دسته:
توضیحات مختصر محصول
پکیج اینفوگرافیک در موضوعات مختلف

پکیج اینفوگرافیک در موضوعات مختلف

مجموعه ای از فایل های اینفوگرافیک رو در این موقع براتون آماده کرده ایم پس با فروشگاه تب فایل همراه باشید.

مجموعه پکیج اینفوگرافیک با موضوعات مختلف با حجم یک گیگ و موضوعات زیر قابل ارائه به شما عزیزان با هزینه کم می باشد:

اقتصاد – ایده های اینفوگرافیک – آموزش و پژوهش – پروژه ها – پویا – تاپیوگرافی – تقویم و پس زمینه – خلاقانه – سلامت – سیاست – فرهنگی – فناوری اطلاعات – فنی و مهندسی – گارگاه ها – گتاب الکترونیکی – متفرقه – محیط زیست – مدارس آموزشی – کدیریت بحران – مقاله و مصاحبه – مناسبتی – ورزشی و….

که بخشی از دسته بندی شده هایی است که درون پکیج مجموعه اینفوگرافیک وجود دارد.

  • اگر می خواهید شرکت یا موسسه خود را به مردم معرفی کرده یا خدمات شرکت یا موسسه خود را به بهترین شکل برای مردم معرفی کنید!
  • اگر می خواهید محصول خود را با زبانی ساده معرفی کنید!
  • اگر می خواهید رزومه خود را در یک نگاه به مخاطب عرضه کنید!
  • اگر معلم ، دانش آموز ،کارمند یا مدیر شرکت یا موسسه ای هستید و می خواهید در کلاس درس ، دانشگاه یا محل کار خود یک ارائه مطلب سریع ، مفید و موثر داشته باشید!
  • اگر می خواهید یک گزارش کار خوب از فعالیت های خود طراحی کنید!
  • اگر می خواهید یک شخصیت فرهنگی ، سیاسی ، ورزشی یا علمی شهر خود را معرفی کنید ! یا یک شجره نامه بسازید!
  • اگر می خواهید ایده و نقشه ذهنی خود را به تصویر بکشید!
  • اگر می خواهید می خواهید روزنامه یا نشریه خود را خواندنی تر کنید!
  • اگر می خواهید یک نقشه یا راهنما برای کانال تلگرامی ،سایت یا وبلاگ خود درست کنید تا مخاطبان شما بهتر از خدمات شما آگاه شوند!
  • اگر می خواهید یک داستان و روایت تاریخی را خلاصه و زیبا برای دیگران به تصویر بکشید!
  • مطمئن باشید یکی از بهترین راه ها استفاده از اینفوگرافیک ها یا داده نماها است.

 

همچنین پکیج ۲۸ گیگ پاورپوینت رو هم ببینید چون پر است از پاورپوینت های مختلف که خیلی میتونه کمکتون بکنه

 

توضیحاتی درباره اینفوگرافیک

اینفوگرافیک چیست؟
احتمالاً این جمله را بارها شنیده‌اید که «ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است». اساساً این جمله بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری (visual communication) است. حقیقت آن است که بیشترین دریافت ما از محیط پیرامونمان به‎وسیله قوه بینایی صورت می‌گیرد و مغز ما علاقه زیادی به تجزیه‌وتحلیل اطلاعات به‌صورت تصویری دارد؛ بر همین اساس اگر اطلاع‌رسانی و انتقال پیام به کمک تصویر صورت پذیرد، اثرگذاری و مدت ماندگاری آن در ذهن مخاطب بیشتر خواهد بود. اینجاست که اینفوگرافیک‌ها به کمک ما می‌آیند.

اینفوگرافیک‌ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است.
به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.

واژه‌شناسی
واژه اینفوگرافیک (infographic) کوتاه شده عبارت information graphic است که فرهنگستان زبان و ادب فارسی «اطلاع‌نگاشت» را برای معادل فارسی آن برگزیده است. البته ممکن است عباراتی چون گرافیک اطلاع‌رسان، داده نما، اینفوگرافی، اینفوگراف و … در سایر رسانه‌ها دیده شود.
دیداری‌سازی داده‌ها یا Data visualization از دیگر عباراتی است که اغلب در کنار اینفوگرافیک‌ها به‌کاربرده می‌شود. دیداری‌سازی داده‌ها در حقیقت به تصویر درآوردن داده‌ها و مقادیر اندازه‌گیری شده عددی با استفاده از نقشه‌ها، سلسله‌مراتب، شبکه‌ها سری‌های زمانی و انواع نمودارها است.

  • برای سهولت ارتباط با مخاطب تکنیک جدیدی به نام اینفوگرافیک ابداع‌شده است.
  • این کلمه مخفف دو کلمه اطلاعات و گرافیک است. اینفوگرافیک نمایش دیداری از داده‌ها (data)، اطلاعات (information) و یا دانش (knowledge) است.
  • هدف اینفوگرافیک ها نمایش تصویری ساده، واضح و قابل‌هضم اطلاعاتی می‌باشد که ممکن است غیرملموس و یا دارای حجم زیادی باشند.

 

نمایش بیشتر
دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
0 0.0
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

<ul> <li>نظرات فقط مرتبط و واضح تایید می شوند</li> <li>تمامی نظرات بررسی و پاسخ داده میشود اگر پاسخی داده نشده پس قبلا پاسخ داده شده</li> <li>نظرات منفی نسبت به محصولات هم منتشر میشوند ولی نظری از روی غرض ورزی باشه منتشر نمیشود</li> <li>پشتیبانی از طریق پشتیبانی ایمیلی یا راه های مشخص شده قابل پیگیری می باشد</li> <li>نظرات خریداران و سایر افراد تفکیک شده اند</li> <li>هر سوالی در مورد محصول داشته باشید میتوانید درج کنید سعی میکنیم تا 24 الی 48 ساعت پاسخ بدیم ولی گاها زیر یک ساعت پاسخگو خواهیم بود.</li> </ul>

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج اینفوگرافیک در موضوعات مختلف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

رایگان

قوانین استفاده

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش یا انتشار بدون مجوز فایل ها مورد رضایت ما نبوده و از لحاظ قانونی پیگیری خواهد شد.

  • دسترسی به فایل محصول
  • آپدیت های محصول